lördag 3 september 2016

Hoppsan! Det blev ett växthus!

Jag hade ju tänkt lägga ner den här bloggen, men av en slump så började jag läsa igenom alla gamla kommentarer som jag fått på mina inlägg. Så roligt! Så varför inte, nu är jag ju igång med trädgård, måleri, loppis och gud vet allt igen. Så jag kör på med ett inlägg helt enkelt! Den här gången om mitt nya växthus som i morgon ska få fungera som ateljé.

Mitt nya älskade växthus!
Det blir en konstutställning i växthuset, så idag har jag pimpat lite. Det får bli lite improviserat, huvudsaken är att tavlorna syns. Så värst mycket plantor har jag inte i år, lite sent för det så det finns gott om plats.


www.wallcandysweden.se

Har du vägarna förbi Härryda, Göteborg så är du välkommen att kika förbi i morgon söndag 4 september kl 17! Mejla mig på info@wallcandysweden.se




Jag lämnar 10 % rabatt på alla tavlor i morgon. 





 Rottingstolen är mitt senaste loppisfynd som jag målat i en nyans som heter peppar. 
Den blev verkligen fin tycker jag!



Fatet är en gammal loppisfavorit. Sarek från Rörstrand. Underbart fint och jag kommer aaaaaaldrig att göra mig av med det!


Ha en härlig helg bästa bloggisar!
Kram Maria

3 kommentarer:

jannice lindell sa...

Vilka snygga tavlor. är det du som målar dom? :)

Loppisjunkie sa...

Väldigt tjusigt!

Simon Durochefort sa...

Vi är en finansiell institution, vi lånar ut till individer och företag i ekonomiska svårigheter.
Alla individer eller företag som kan respektera våra klausuler kan kontakta oss direkt via e-post för att dra nytta av vår ekonomiska hjälp.
Våra lånevillkor är enkla och väl definierade.
Med betydande kapital under vårt bälte är vi bäst att hjälpa dig och hjälpa dig att lösa alla dina problem. Tidsfristerna fastställs enligt våra kunders månatliga budget för att underlätta återbetalningen.
Om du har projekt att förverkliga eller om du är i ekonomiska svårigheter kan du kontakta oss via e-post utan ytterligare försening. Med en ränta på 3% hjälper vi individer från 20.000 till 50.000.000 KR. Och vi informerar företagen samtidigt om att kursen inte förändras.
Kontakta oss via e-post om du behöver ett lån.

E-post: simondurochefort@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...