måndag 23 januari 2012

Hearts on fire...

I helgen var det sparsamt med fynd, desto mer av snö och förkylning. Jag hittade dock lite småsaker som kan bli fina i uteköket i sommar. En jättesöt hållare till inköpslistan med inbyggt pennfack, en knäckebrödskorg och ett par meter virkat band med hjärtan.





Jag är på jakt efter ett fint litet vitrinskåp för sommarporslinet och där har jag tänkt att ha ett kantband.




Käckebrödskorgen kan få extraknäcka :-) på köksbänken så länge.




Jag hittade även en grym julgardin i kanonfint skick för 5 kronor.


Ha en skön måndag!


2 kommentarer:

Skjerstad sa...

Så kult det skal bli i utekjøkkenet dere til sommeren :)Hjerter er så fint ! Skimter også salt og pepper holdere i Folklore ;)

Ønsker deg en fin uke Maria :)
Klem fra Janne

Anonym sa...

Sitter och läser igenom din blogg och blir så glad, så otroligt glad! Vilka fina saker du har fyndat och hittat, jag blir så inspirerad, vill på loppis NUUUU. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...