fredag 9 december 2011

Fredagsfynd!

Tog en sväng om Emmaus ikväll och fyndade! En vit glaskruka för 40 kr och fem Iittalafat "Kastehelmi" i nyskick för 30 kronor. Blir väldigt fint så här i adventstider.


Vit kruka på fot är tidigare fynd, ljusstake av Anna Kraitz.


Superfina till pepparkakorna...




Fint fågelbesök.


Jag tycker julen är underbar, men jag kan ibland känna att det kan bli lite för mycket puttinutt. Här tipsar jag om en stilren adventsljusstake som pryder vårt köksbord.




En enkel ståltråd med fastlindad stjärnanis.


Ljusstake från Rotor.



Tazettlökar funkar också!

Jag önskar dig en trevlig helg!


1 kommentar:

form55 sa...

Jag hade planerat att åka dit idag, men det var så dåligt väder. Fast jag fyndade där förra gången - den blå knoppskålen i mitt senaste inlägg för 60 kr. Har Anna slutat där möjligen? När hon jobbade där så var det omöjligt att hitta något, men jag har inte sett henne där på ett tag.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...